Efter skolan gick jag, Märta och Esme ner till kungsportsplatsen för att äta glass och "fundera på vårt bild projekt". Vi satt nere vid vallgraven ett tag och njöt av glassen och solen och diskuterade framtida planer, mestadels blev det försök rullat göra blomkransar av förkorta maskrosor men ändå.


Efter det stack jag hem, gick ut med semlan, åt och gick till gymmet. Första gången jag provade på spinning men det var jättekul! (Note to self; ha inte shorts, du får skav mellan låren🙄). Men trots det så gick det rätt bra, har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv men jag kände inte hat till träningen efteråt så det var ju ett steg frammåt😂 Det känns så otroligt bra att kunna träna igen, har varit sjuk till och från hela året så att äntligen kunna träna utan att känna sig svag peppade verkligen självkänslan.