I måndags morse var jag på studiebesök på Sahlgrenskas kvinnoklinik.  Jag fick vara med från att patienterna kallades in, under operationen och tills de rullades in på uppvaket. Operationerna som utfördes var laparoskopi eller titthålsoperation där cystor togs bort från patienternas äggstockar. Det var jättehäftigt att få se hur kirurgerna jobbade och med hjälp av kameran så såg jag allt.

Jag var rätt så slut efter min dag 07:15-16:00 så jag däckade nästan direkt när jag kom hem men senare på kvällen så åkte jag till mamma.

Igår var nog den stressigaste dagen i mitt liv, hade det nationella svenska talet och trots att talet gick bra så satt stressen kvar i kroppen hela resterande delen av dagen, antar att det var därför min körlektion inte gick så bra. Jag kunde inte koncentrera mig och blev jättestressad av situationer som normalt aldrig skulle ha stressat mig. Men alla har bra och dåliga dagar. På kvällen kollade jag på den nya säsongen av Game Of Thrones, inga spoliera men sjukt va bra det var!!!😍😍😍