TGIF

Publicerat i: MY LIFE
Sitter nu på vagnen påväg till körskolan, sista lektionen innan uppkörningen, taggaa😂! (Lektionen gick jättebra trots att det är fredag den 13:de😝)
 Hade bara en lektion idag där vi såg på Blade runner, tror att filmen är från 80-talet. Det platsar absolut inte på någon topplista men det kan ju möjligtvis påverkas av att jag spelade Plague Inc. Under större delen av filmen 😋

Igår träffade jag mamma på stan och vi köpte skor och örhängen till balen men när jag kom hem så upptäckte jag att en pytteliten "diamant" hade trillat av så jag ska ner till stan och byta dem till ett par hela efter körningen.

Träffade pappa på stan, köpte glass, bytte örhängena och köpte en festväska på glitter som indeed is very glittery, den passar perfekt med mina smycken och strassbanden på min klänning😍✨