I måndags åkte jag och mamam ner till Skåne för att fira min kusin Lucas student. På tisdagförmiddagen åkte jag och mamma in till CenterSyd (ett stort köpcenter i/nära Lund) för att bland annat försöka byta/korta ner ett armband jag fick i studentpresent. Armbandet kunde de inte göra något med och tyvärr skulle det ta upp mot en vecka att korta ner det så vi bestämde att fixa  det här i Göteborg istället. Vi fortsatte att fönstershoppa ett tag tills jag gick in på indiska och hittade en jättefin mockaväska! Dessutom fick den pluspoäng för att vara på rea och kosta 250kr istället för 700kr😍 Jag och mamma tog en snabb lunch på espressohouse med en Cream Cheese Bagel och jordgubb/mynta lemonad👌🏻




Efter Lucas urspring gick han på flaket och vi åkte till lokalen där mottagningen skulle vara. Mottagningen var jättemysig med god mat, trevliga människor, drinkar och spel. Bland annat drog jag och Lucas och Jonatan (min äldre kusin) och deras kompisar igång beerpong vilket varade större delen av kvällen. Tips till de som spelar beerpong😉, använd aldrig riktiga glas, bollen studsar !alltid! iväg!😱