I torsdags morse gick jag och Johanna upp 4:40 och började sminka oss och locka håret, sen åkte vi till champagnefrukosten i Mölndal där resten av klassen väntade. Det var jättemysigr och alla var så fina i klänningar, kostymer och studentmössorna!
 
I skolan skrev vi i varandras mössor och skålade med Kopparberg. Vi blev bjudna på lyxlunch i bamba med cider, plockmat och snacks. Avslutningen hölls i Vasakyrkan som vanligt och efter alla sånger så var det dags att springa upp till skolan, har nog aldrig varor så nervös i hela mitt liv. När vi kom upp till skolan gick vi bakvägen och väntade utanför stora ingången, utanför stod ca 2000 föräldrar, syskon och andra släktingar och vänner till oss. Vår låt startade och det blev som ett gatlopp ut genom dörrarna och upp på scenen med konfetti och skrik. *Amaziing*. Sen hittade jag mamma och pappa och min moster och några kusiner och fick leka modell för typ 6 kameror och fick massa gosedjur och blommor. Efter ett tag lyckades jag och Johanna att hitta vårt flak och åkte runt i ungefär 2 timmar i innerstaden och dansade mm.
När vi släpptes av på heden hämtade en  kompis till mamma och pappa mig med en röd mustang cabriolet och körde hem till Guldheden där närmsta släkten väntade med ballonger och kramar.

Mottagningen blev fantastisk med jättegod hemlagad mat, mysiga vänner och släktingar och fina paket. Alla var jätteglada och stämningen var på topp!

Festen på kvällen var jättebra med båtfärd över till Lindholmen och fest i den nya lokalen "Lindholmen events". Go musik och go stämning dock tog det ett tag innan dansgolvet kom igång och jag tror att tröttheten och alla spänningar plötsligt släppte där inne för helt oprovocerat började jag storgråta. Jätteknasigt men det var så skönt, kunde verkligen slappna av och njuta efteråt.  På natten satt jag, Lisa och Sean ute och snackade i någon timme utanför lokalen, det var så härligt för värmen höll i sig och stämningen var fortfarande hög trotts att Johanna och gabbi stack hem lite tidigare. När vi slutligen gav upp beställde vi tre en taxi och åkte hem vid halv tre tiden. Väldigt bra slut på en väldigt bra dag!❤️❤️❤️