Mot Stockholm

Publicerat i: MY LIFE, TRAVEL
Nu sitter jag och pappa i loungen på centralstationen och väntar på tåget mot stockholm. SJ har, som alltid, strulat till det och flyttat om oss till andra klass från första klass, maten är borttagen mm så pappa har gått in i attack-mode och håller på att fixa med personalen så förhoppningsvis fixar sig allt snart. :)
 
Anledningen till att vi åker till Stockholm är att jag måste få mitt VISA från den amerikanska ambassaden. Tycker det är så struligt att behöva åka så långt för en liten stämpel i passet men nu ska vi göra det bästa av situationen och ha en liten minisemester tillsammans. Vi bor i Humlegården så det är nära nog att gå till ambassaden och spatsera runt lite. Vi tänkte bland annat ta en runda till Fotografiska museumet och Sofo på Söder ;)
 
 
#1 - - Heidi Scythe:

Hej!
Vinnaren av veckans blogg är utsedd!
Gå och kika om det var du som vann, eller / och deltä gärna om på nytt !

Nu när man vinner blir man också länkad i ett inlägg + på bloggen i en hel vecka i sträck! Vinnaren av veckans blogg har också möjlighet att bli intervjuad, isåfall får man kontakta mig via bloggen!

Svar: Men åh vad kul att du valde mig! Vad är det för intervju?😘 (kunde inte kommentera på din blogg)
ClaraJohannaLiv

#2 - - Junitjej :

Ha det så kul i Stockholm!

Svar: Tack det ska jag! :*
ClaraJohannaLiv