Godmorgon!
 
Imorse vaknade jag runt 8 och gick ut på en liten träningsrunda. Känner mig lite sliten från jobbet de senaste dagarna så tog det lite lungt och gjorde lugna backintervaller. Backen jag tränade i är ca 100-150m lång och hyfsat brant. Jag sprang/joggade upp och ner 5 gånger sen joggade jag vidare för att hämta tidningen. Kände att hälsenan tog emot vid de sista två varven så lade av lite tidigare än vanligt.
 
Sammanlagt blev träningen ca 1,5 km men det härliga med morgonträning är att verkigen känna kroppen sätta igång, spelar ingen roll om man springer 500m eller 5km, känsan av att ha rört på sig är den samma.
 
Igår hade personalen på jobbet Kick-Off vilket innebär att alla samlas och umgås och även fast man inte jobbar ihop så har man en chans att träffa och lära känna alla. Vi startade klockan 14 med vinprovning för alla oss över 18år. Innan har jag haft väldig svårt för vin och har knappt kunnat svälja det men  igår tyckte jag att det var riktigt gott. Vi provade igenom hela vårat sortiment, jämförde och testade med ett par rätter samt efterätter. När vi var klara hade restan av personalen redan kommit och vi lekte lite lag lekar, presenterade varandra och mingade. Efter det åkte vi alla till Mollösund för att äta på Movitz magasin, de som vet om Mollösund vet förmodligen också om "måndagsklubben" som hålls på movitz där en stor del av resturangpersonalen festar då resturangerna oftast är stängda på måndagar. Vi hade jättetrevligt, drack några väldigt starka mojitos och själv åt jag vegetarisk pizza med bland annat kronärtskocka, soltorkade tomater, champinjoner, paprika och oliver! Supergott! De andra åt antingen hamburgare med pommes eller entrecót med potatisgratäng vilket alla verkade nöjda med.
Runt 21:30 åkte några av oss hem inklusive jag själv då vi jobbar idag och inte kände för att stanna kvar tills klubben öppnade.
 
 
 
 
#1 - - Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Men åhh vad hurtigt!! Vill också komma igång med träningen igen ahha men det tar ju tid :p

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar: Ja det är verkligen så skönt! Har du provat att träna BBG? Det är jätteroligt men tufft om du letar efter en kul träningsutmaning! // puss o kram!
ClaraJohannaLiv