Sjuk

Publicerat i: MY LIFE

Jobbade inte igår då jag blev sämre och sämre allt eftersom dagen gick. På kvällen låg jag som en bakad potatis i soffan med huvudvärk, feber och muskelvärk. Inte roligt. Jag och mamma kollade på ett par avsnitt av Orange Is The New Black och White Collar innan vi la oss.
Imorse när vi vaknade var båda dunderförkylning så jag gjorde varmt mynta/citron/honungste till frukosten för att lindra halsontet och sen åkte vi iväg till Stenungssund för att gå lösa på Apoteket.

På apoteket laddade vi upp med halstabletter, slemlösande, nässprej osv och lite annat smått och gott för att unna oss sjuklingar något positivt. Jag tvingade dessutom in mamma på Gina Tricot för att "kolla lite" då jag inte har shoppat sen i maj och verkligen hade abstiens. Köpte en jeans kjol och en vit linne skjorta som var så otroligt snyggt ihop! Lägger upp en bild nästa gång jag har det på mig. Puss & Kram!

 
 
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Krya på er! Orkade du shoppa så är kanske febern redan påväg åt rätt håll i alla fall! HOPPAS :D

Svar: Åh tack! Ja lite shopping gör ju allt bättre så hoppas jag kan jobba imorgon! Puss
ClaraJohannaLiv

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Men guud, tack så mycket :')

Hur känner du dig idag? :)

Svar: Varsågod :* Mår lite bättre, jobbade ett kortare pass på restaurangen och ställde mig i disken så att hostan inte blev ett problem för maten ;) Hade goa jobbarkompisar som piggade upp mig lite! Kram!
ClaraJohannaLiv

#3 - - Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Men åhh nej, gud vad tråkigt att känna så!! Bläää! Krya massor :(

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar: Ja det är verkligen skit men är nog på bättringsvägen, tack så mycket! :*:* Kramis <3
ClaraJohannaLiv