Så då var det äntligen dags för förändring i bloggandet! Är så otroligt trött på Blogg.se som bara krånglar, sidan fryser, inlägg som redigeras på datorn kan inte redigeras i mobilen och massa andra irriterande tjafs. Därför har jag nu flyttat till WordPress som är väldigt mycket proffsigare. Den nya bloggen finns här : https://clarajohannaliv.wordpress.com/

Jag ska försöka importera de gamla inläggen från blogg.se men som sagt nu när jag har avsagt mig all tilltro för den webbplatsen så har jag inte mycket hopp om att det ska fungera men jag ska i alla fall försöka. Pga omflyttning kommer design, inlägg osv troligtvis ändras mycket fram och tillbaka innan jag är nöjd, därför kommer det troligtvis se ganska rörigt ut tills jag har fixat till allt.

Nu när jobbet nästan är klart så kommer jag försöka blogga mer och allmänt vara med aktiv så stick tight så ses vi snart!

Puss & Kram