Har äntligen blivit så pass frisk (eller mindre sjuk..) att jag lyckades jobba ett par timmar idag! Yay! Ringde chefen och fick börja lite senare och sluta vid min bestämda arbetstid. Min ordinarie arbetstid är 14-21 men eftersom vi stänger köket 21 så är det alltid ständning, disk, gäster mm som blir kvar innan vi kan stänga resturangen helt. Därför slutar jag nästan alltid efter 22 men för det mesta är det ändå lungt och skönt så det gör inget. Jobbade i allla fall bara 5,5 h och överlät sedan resten av disken till Oskar då vi oftast delar på både disken och att gå ut med mat.
 
Tidigare idag satt jag och registrerade klart mina kurser för Santa Barbara City College och nu är jag så otroligt taggad över att åka iväg och börja mitt lilla äventyr. Kurserna jag har valit hittils (jag byter ut dem hela tiden) är: Graphic design basics, Photography 1, Fundamentals of drawring och Architectural rendering 1. Jag har varit väldigt inställd på just design, arkitektur och konst i flera år men det är först nu som jag verkligen bestämt ming för att utbilda mig inom området.
 
För er som inte känner mig så ritar jag väldigt mycket och är väldigt bra på det, ni kan se några bilder nedan eller  på min instagram! (långt ner i flödet :p)
Puss & kram!
 
 
 
#1 - - Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Åh shit vad duktig du är!! WOW är galet imponerad :)

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

Svar: Muchas gracias bonita😘
ClaraJohannaLiv

#2 - - Johan:

Du tecknar mycket bra. Helt fantastiskt.

Svar: Tack så jättemycket!😘
ClaraJohannaLiv